U bent ergens ontevreden over. Dat is naar, want wij willen graag dat u een fijne vakantie heeft. Maar wij zijn u altijd graag van dienst. Als het allemaal niet op rolletjes loopt, wordt dat helemaal erg belangrijk.

Ben je momenteel nog ter plaatse? Klik dan hier...

Als er problemen ter plaatse zijn, is het belangrijk dat je de stappen volgt die we je bij de reispapieren hebben toegestuurd ("belangrijke informatie"):

  • Stap 1: probeer het ter plaatse op te lossen met de huiseigenaar/contactpersoon
  • Stap 2: bel het SOS-nummer (staat vermeld in je reispapieren)
  • Stap 3: mocht je er niet uitkomen met bovenstaande stappen, dan kun je ons uiteraard inschakelen met een bericht via onderstaand formulier

We willen graag benadrukken dat als je een probleem of irritatie niet ter plaatse meldt, dit bijna altijd negatieve consequenties heeft voor het krijgen van enige vorm van restitutie of compensatie.

Als u ontevredenheid bent over de dienstverlening van DogsIncluded kunt u dat melden via onderstaand formulier. Ook als u een klacht heeft over de accommodatie die u via ons bij een van onze partners heeft geboekt, kunt u dat ons op deze wijze kenbaar maken.

Voor een snelle en correcte reactie is het belangrijk dat u ons voorziet van alle relevante informatie. Kijkt u nog even bij onze veelgestelde vragen en algemene voorwaarden om te weten hoe wij u het best kunnen helpen.

Zoals u weet, treedt DogsIncluded bij de behandeling van klachten op als bemiddelaar. De inhoudelijke behandeling wordt gedaan door onze partners. Misschien heeft u het al gedaan, maar leest u ook nog even de voorwaarden van onze partner door die u per post of email toegezonden werden bij uw boekingsbevestiging.

is geen geldig emailadres.
Volgens een zgn. ping-test lijkt het erop dat het emailadres niet bestaat. Als je zeker weet dat dit adres wel klopt, kun je dat hieronder aangeven.

Geef hieronder aan wat de inhoud van je klacht is:

Als je op de knop "verstuur je klacht" drukt krijg je direct van ons een ontvangstbevestiging. Doorgaans kan je binnen twee werkdagen van ons een inhoudelijke reactie verwachten.

Tenslotte, wij zijn blij dat je de moeite hebt genomen jouw ongenoegen aan ons kenbaar te maken. Helaas nemen gedane zaken geen keer, maar wij hopen van harte dat wij je wel kunnen bijstaan om jouw ontevredenheid te verminderen.

Met vriendelijke groet,

Het DogsIncluded team

Loading...