Klachtenformulier
Je bent ergens ontevreden over. Dat vinden wij echt heel erg vervelend om te horen, want wij willen het liefst dat iedereen juist van een volledig onbezorgde vakantie kan genieten. Uiteraard zijn wij jullie ook graag van dienst als het even niet op rolletjes loopt.
Graag horen wij van jullie hoe we je nu het best kunnen helpen!
A: Ik ben nog ter plaatse, wat moet ik doen om hulp te krijgen?
Als er problemen ter plaatse zijn, is het belangrijk dat je de stappen volgt die we je bij de reispapieren hebben toegestuurd (lees altijd eerst je "belangrijke informatie" zodat je vooraf precies weet wat je moet doen):
(in het kort)
- Stap 1: probeer het eerst ter plaatse op te lossen met de huiseigenaar/contactpersoon, die moet ook de kans krijgen om je te helpen bij je probleem
- Stap 2: bel ook altijd het SOS-nummer (het SOS nummer van de partner die hoort bij jouw boeking staat vermeld in je reispapieren)
- Stap 3: wil je ons inschakelen, dan gaat dat het snelst met een bericht via het klachtenformulier (kies in dat geval hieronder optie B of C). Dat komt direct bij de juiste persoon terecht. Hou er wel rekening mee dat wij in het weekend gesloten zijn.
Let op: als je probleem of irritatie niet ter plaatse meldt, heeft dit bijna altijd negatieve consequenties voor het krijgen van enige vorm van restitutie of compensatie. Bel dus altijd met het SOS-nummer!
B: Ik wil feedback/verbeterpunten geven over mijn accommodatie.
Het kan zijn dat je niet op zoek bent naar compensatie, maar dat je wel graag dingen wilt doorgeven die je niet fijn vond of die beter hadden gekund. Onze partners en de vakantiehuis- en hoteleigenaren waarderen eerlijke feedback en opbouwende kritiek altijd als dat betekent dat zij dingen kunnen verbeteren. Via onderstaand formulier kun je je verbeterpunten doorgeven. (Vergeet niet dat je feedback ook nog kunt vermelden bij de beoordeling van je vakantiehuis?)
C: Ik wil een officiële klachtenprocedure starten over mijn accommodatie.
Het kan zijn dat je ontevreden bent omdat je gebreken hebt geconstateerd, je huis niet geheel schoon was of dat er iets anders mis ging bij je vakantiehuis of hotel. Zo'n klacht moet volgens de officiële procedure naar de beheerder van de accommodatie worden verzonden. Dat gaat via onderstaand formulier.
Nog even ter herinnering: DogsIncluded mag klachten van gasten over accommodaties niet inhoudelijk behandelen. Deze taak is voorbehouden aan onze partners die de accommodaties in beheer hebben en de contracten hebben met de huiseigenaren. Uiteraard willen wij wel graag helpen bij een oplossing voor jullie die zo veel mogelijk aansluit op jullie wensen. Voor een snelle en correcte reactie is het belangrijk dat je ons voorziet van alle relevante informatie. Kijk ook nog even bij onze veelgestelde vragen en algemene voorwaarden om te weten wat de meest efficiënte werkwijze is. En, misschien heb je dat al gedaan, maar lees ook nog even de voorwaarden van onze partner door die je per post of email toegezonden werden bij je boekingsbevestiging.
Als je een klacht hebt over de accommodatie die je via ons bij een van onze partners hebt geboekt, kun je dat ons via onderstaand formulier laten weten. Als je compensatie verlangt, zorg dan altijd voor een gedetailleerde beschrijving van de situatie en stuur direct foto's en ander bewijsmateriaal mee als dat nodig is. Wij zorgen ervoor dat alles meteen op de juiste afdeling terecht komt en dat je klacht zo snel mogelijk in behandeling genomen kan worden.
Uiteraard zullen wij het proces ook voor je monitoren bij onze partner.
D: Ik heb geen aanmerkingen op mijn hotel of vakantiehuis maar wel over de dienstverlening van een partner van DogsIncluded
Als je geen aanmerkingen hebt op je accommodatie maar ontevreden bent over de communicatie, de werkwijze of de regelgeving van een van onze partners dan kun je dat melden via het klachtenformulier.
E: Ik heb geen aanmerkingen op mijn hotel of vakantiehuis maar wel over de dienstverlening van DogsIncluded.
Als je geen aanmerkingen hebt op je accommodatie maar ontevreden bent over hoe we je hielpen bij het vinden van je huis of hotel dan kun je dat melden via het klachtenformulier.